torsdag 29 september 2011

If tomorrow never comes.

Å herre min skapare vad jag har pluggat idag. Pluggat ihjäl mig. Nästan i alla fall. Från fyra till åtta har jag suttit med näsan i historiaboken. Imorgon är det muntligt prov om första världskriget samt att jag ska skriva en artikel utan material om någon händelse under första världskriget. Jag har valt "Undret vid Marne". Jag skrev den idag, så ska jag försöka komma ihåg den till imorgon. Och komma ihåg hela första världskriget också för den delen. Plugg är inte riktigt min grej faktiskt.
 Imorgon är det fredag och förutom prov, så blir det myskväll med min fina tjej. Linnea heter hon och hon är förjävla bra. På lördag klockan tio är det match mot Spånga! Jag är HELT GALET SVINTAGGAD. Detta betyder att jag ska äta mycket potatis eller pasta eller något sånt till middag imorgon. Och dricka mycket vatten. Och sova ordentligt. Det ska jag verkligen göra! För att vi ska krossa Spånga. Med dubbelsiffrigt!

 Just nu tittar jag på min nyfunna serie, som är väldigt väldigt väldigt bra, Grey's Anatomy. Tummen upp för detta. Inget mer snickesnack, nu ska jag titta på Grey'saaaaaan.
 Imorse åkte pappa till Arlanda. Nu ska han också ut på äventyr! Fast bara en vecka. Till San Fransisco där vår kära Anna är. Och oj vad hon kommer bli glad när hon ser honom! Jag blir glad bara av att tänka på det, haha!

Tårfyllt farväl på Arlanda i juli. Haha, glad mamma i bakrunden?

1 kommentar:

Kommentera här!