lördag 24 september 2011

Walk alone.

Vaknade för sisådär fyrtio minuter sen. Skönt att sova, så är det.

 Igår var en bra kväll. Jag och Linnea drog ner till Pingstkyrkan och åt tacos, sedan var vi uppe i kyrksalen, som var helt svart, med allesammans och låg på golvet i mörkret medan JJ spelade gitarr. Och efter det var det dags att gå, så då skjutsade JJ och David mig och Linnea på våra cyklar. Vi cyklade runt lite här och där, men vi hamnade på en fotbollsplan i Vårdbo till slut, och där la vi oss ner och tittade på stjärnorna. Hur fint som helst. Sen blev vi kalla om händerna, så då höll alla hand i en stor klump. Haha ååååh vad jag älskar mina vänner.
 Vi reste oss upp och började långsamt gå mot JJs hus, så han slapp gå hem själv. Då cyklade JJ och Linnea runt som galningar, medan David rappade för mig... JJ släpptes av och då var det dags att släppa av nästa kille, sen åkte vi hem till Linnea och åt glass och satte oss i köket, och verkligen verkligen pratade.
 Idag blir det ännu mer Linnea (och en promenad med Adam. Och kanske lite filmmys med folket? Ja det tycker jag) Det är ju så fint väder idag! Så vi får hitta på någonting bra att göra.
 Nu ska jag fortsätta prata med mamsen ute i solen!
Världens gulligaste tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!