söndag 30 oktober 2011

And that's how the cookie crumbles.

 Hörni, idag fyller jag femton år. Just idag har jag levt i femton år. Femton år av hundra. Hoppas vi. Det känns i alla fall väldigt skönt att inte bli kallad fjortis längre av pappa, jag är ju faktiskt femton. Och att pappa kallar mig fjortis är ju bara helt fel. Men sigh no more, för nu kan han inte göra det!
 Presenter då. Jag gör en Janice och säger Oh. My. God. Alltså herregud, jag är så överlycklig. Ett Victoria's Secret paket från San Fransisco, ett från Naturkompaniet, ett från posten (fast egentligen Kalmar-Maria) och ett Apple-paket från San Fransisco. Jag ska ta kort på allting och lägga ut här, samt kläderna som köptes igår.

 Men för att byta ämne totalt. Igår gjorde jag en header till bloggen, men den gick inte att sätta in? Det stod typ att jag överskridit något? Förbannad blir jag. Så här ser den ut i alla fall, men den går ju inte att sätta in så jag får väl var boring och ha den där svarta texten som header. Blä blä blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!