lördag 29 oktober 2011

Only love can break your heart.

Det var väldigt mysigt hemma hos mr Johansson/JJ/Jonius. Dock tittade vi på en konstig skräckfilm.. Vanished hette den. Den var väl varken dålig eller bra. Bara konstig. Och efter en brutal krock med Jonius, bäddning av sängar, youtube-klipp och headbanging samt african-dans så var det dags att sova. Fast JJ föredrog att kasta ut sin tröja genom fönstret.. ? Konstig grabb det där. 
 Var i stan idag också. Det var kul det med. Inhandlade en stickad marinblå tröja på JC, en roströd lite tunnare tröja på H&M, en rutig skjorta och en t-shirt på Ginatricot ooooch inget mer.. tror jag. Jo armband och en ring också! Hittade också en snygg polotröja på Gina, som var svinskön! Dock är jag lite osäker på det här polo-modet. Det är snyggt på modellerna, men de är så små (dock vill jag inte vara så smal) och nätta att de är snygga i allt på bilderna. Menmen.. Ska titta på den igen när mamma och jag åker och shoppar i veckan!
 Jag och Linnea hittade också ett mysigt café. Vid drottninggatan, runt hörnet på affären Manhattan låg det, om jag inte minns fel. Där delade vi på en kräftstjärts/pasta-sallad med nån sås som var heeeeeeelt amazing, och sen fortsatte shoppingen och sen bar det av till Wayne's Coffee! Det är min favvo. Så gott. Jag tog iskaffe och hon tog is chailatte, och sen insåg vi att det inte fanns nån sittplats, så vi satte oss ute.. HUR SKÖNT TROR NI DET VAR ATT SITTA I KYLAN MED EN KALL DRICKA?? Alltså herregud.. Men den var god ändå!
en liten bild på självaste jenny, dock inte tagen idag. man e jöö bara för himla snygg ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!