onsdag 19 oktober 2011

Att vara eller att icke vara.


Rubriken är då en liten hint till den vackra bilden. Dock är det tvättmedel och inte ett skeletthuvud. Ni ba pjuuuuuh!

Just nu kokar jag upp vatten i en kastrull. I den kastrullen ska jag koka sånna här pasta penne rigate (räfflade rullar helt enkelt) och sedan lägga det i en skål med pesto och mozarella. Enkelt, men ack så gott! Skulle dock vara gott med typ kyckling till, men klockan är halv åtta och jag är trött! Och vi har ingen kyckling hemma ens tror jag dessutom.

 Har förövrigt nyss tränat, eller nyss och nyss.. Jag är nyduschad och träningen slutade för en timme sedan. Jag ska läsa igenom lite musikpapper som vi har prov på på fredag, och sen blir det.. guess what? Grey's Anatomy. Jag uttryckte mina känslor i förra inlägget så bra, jag är verkligen helt kär!
 Jag har också för första gången tidsinställt ett inlägg också, så kika in vid nio och se om jag har fått upp det!

2 kommentarer:

Kommentera här!