tisdag 18 oktober 2011

The lovers are loosing.

Just nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy. Det måste ju vara ett av de bästa programmen som finns. Är helt kär. Speciellt i McDreamy och McSteamy. Det är väldigt väldigt bra och någon gång i framtiden ska jag köpa alla boxar, men först ska jag köpa one tree hill. Sen får vi se vad det blir efter det. Grey's Anatomy eller O.C? Svåra beslut!
 Idag efter skolan så kom jag hem och satte mig med en kopp te och hemkunskapsboken. Hur tråkigt som helst. Förstår inte varför jag ska kunna veta hur man stryker en skjorta, i skolan? Sånt lär man sig ju av mammor! Inte i skolan!! Men så är det. Har prov på det imorgon. Hoppas det går bra. Kan väl.. typ det mesta. Orkar verkligen inte med skolan, är så himla skoltrött! Uppsatser, artiklar/reportage, engelsk prov, kemi, hemkunskapsprov, musikförhör.. Skönt att vi går på prao nästa vecka och att det är lov veckan efter det! Men sen börjas det igen. Åh, tänk vad jag kommer vara glad dagen jag tar studenten.
 På Anna och Pierres student 2010, fast det ser ni ju på mössorna och plakatet. Åååh jag vill också ha en mössa med massa fin skrift inuti och ett plakat med mitt namn på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!