måndag 17 oktober 2011

The best part of me was always you.

Nyduschad är vad jag är just nu. Väldigt skönt att vara nyduschad faktiskt. Jag ska dra igång ett Grey's avsnitt alldeles strax, men först måste jag ju ge bloggen lite uppdatering.

 Ok.. inte för att jag har något att UPPDATERA direkt.. Min dag har bestått av skola och lite plugg, lite fifa (ni ba: en tjej som spelar fifa?? Unbelieveble, men så äre!) och träning. Väldigt skön träning må jag säga, sådant är.. just precis.. SKÖNT. På onsdag är det sista träningen på två veckor, vi tar ett litet uppehåll. Lite tråkigt, men jag ska nog kila ner till damlagets träning någon gång, och vem vet, kanske till och med springa? Jag ska följa med mamsen till gymmet nästa vecka i alla fall! Man får ta med sig en gäst och jag får hänka, how lovely!
 Idag började jag och Amanda med vårt förbud. Vi har skrivit på ett kontrakt. Inget godis, chips, glass, läsk eller något sådant där onyttigt på TVÅ månader! Alltså fram till 17 december. Jag är så taggad! Kommer lätt klara det!! Här har vi tjejen som klarade sig utan godis i TVÅ år liksom, I can handle it. (Också kommer jag imorgon och klagar på mitt godissug säkert..)


Angående mitt Fifa-spelande.. Idag var jag ON FIRE! Fyra mål gjordes av målvakten! Och igår vann jag med 10-0! Haha älskareeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!