lördag 15 oktober 2011

Din maaaaammaaa borde lärt dig lite grannaaaaaa

Det blev varken bio eller donkendejt. Lite synd tycker jag. Fast kanske rätt bra. Jägarna 2.. Nej, känns inte riktigt som my kind of movie.
Jag cyklade ner till centrum och köpte Riesen och mörk choklad till pappso och mig, satte mig och tittade på resten av Manchester United - Liverpool matchen, och nu.. gör jag ingenting. Lite facebook. Ska nog titta på Grey's Anatomy. Allt detta är min belöning för att jag faktiskt har gjort klart kemin! VARFÖR har man läxa till måndagar? Helgen ska man ju vara ledig på!!

 Imorgon är det cup-jobb som gäller. Då ska mamma och jag vara där klockan åtta på morgonen till halv tolv. Skönt, då har man hela dagen framför sig sedan också! Dock har jag ingenting planerat. Ska nog slå en pling till Linnea då. Kanske till och med ikväll. Fråga om vi ska titta på en film och mysa. Ja, det blir nog bra!
 Nu blir det.. dun dun... trumvirvel..

 GREY'S ANATOMY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!