lördag 15 oktober 2011

Usch på kemi. En grov fet stor usch på det.

 Här sitter jag med kemiboken på en LÖRDAG. Känns sådär lagom bra må jag säga. Men men, that's life antar jag.
 Ikväll kommer det ju i alla fall vara kul! Då blir det bio med lite fålk. How lovely! Jägarna 2 ska vi se.. Njaa.. kanske inte sååå himla lovely då. Bion börjar 18.10 och jag och Amanda kommer dit vid tio i fem, måste ju hinna med donken!
 Det blir vår sista donken på TVÅ månader. Herregud. Både jag och Ammy har skrivit på ett kontrakt som vi har gjort. Inget godis, inte chips, nejnej till donken, och nej till allt onyttigt. Vi ska ha två nyttighetsmånader har vi bestämt. Så från och med måndag den 17 oktober, till den 17 december, blir det morötter och gurka till snacks! Och den som ger sig tidigare får ge femtio kronor till den vinnande personen. Game on!

 Förövrigt skulle jag vilja säga grattis till min fina 23åriga storasyster! Hon är allt bra hon. Vi ringde och sjöng för henne imorse. Mamma kom in och väckte mig, så satte sig mamsen och papsen i min säng och vi sjöng för Maria. Min röst måste ha låtit jättefin, nyvaken och allt. Men hon blev nog glad ändå ska ni se. Nästa helg kommer hon ju faktiskt hem! Då ska vi gå på Zpanska Flugan och äta middag, superduper ju! Lite synd att inte Anna kan komma hem över helgen bara.. Men hon är ju i LA med sina polers nu, så det går ingen nöd på henne!
 Och juste, hade ju matteprov igår. Det gick väl sådär. Jag är helt enkelt inte menad för att bli kemist, mattelärare eller något annat räkne-aktigt. Okej, kemi, kemi, kemi, kemi.

 Grattis fina Majsan! Ha världens bästa födelsedag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!