tisdag 25 oktober 2011

Får jag följa dig till bussen?

Andra dagen av vecka fyrtiotre avklarad då. Även denna dag har varit trevlig. Börjar vänja mig vid att komma hem och plugga, så nu är det inte lika åååh-blä-usch-bajs-känsla. Det är mer ja-men-nu-gör-vi-det-här-så-får-vi-det-överstökat.
 Imorgon bär det av mot Dramaten! Unga Dramaten.. ? Borde väl ligga vid Dramaten, tycker man. Blir nog kuligt. Känns också väldans roligt att bli så uppskattad dessa dagar. Jag är redan paxad av en tjej, som ska sitta bredvid mig på tåget, och det paxas hejvilt om vem som får rida på ryggen min. Jag trivs bland små barn, det är mitt konstaterande för idag.

 Jag ska snart hoppa in i duschen, OCH TVÄTTA HÅRET. Men jag måste hålla igen mun ordentligt så jag inte får i mig något vatten! Vad har hänt med Vallentuna egentligen? Känner mig verkligen som en bonde. Det stinker gödsel på dagarna och vattnet är det fel på. Måste liksom koka dricksvattnet??????? Vallentuna har åkt ner på shit-list denna vecka.

en ljunga, ojoj nu blev det fel.. en blomma som heter ljung mena jag ju. eller ja, den kanske HETER Sigurd eller Herbert, men själva sorten heter ju ljung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!