torsdag 27 oktober 2011

Kå el a är - KLAR

Skulle vilja börja med att säga att jag är ju väldans finurlig med rubriken idag.
Jag är så gott som klar med min teknikrapport om kärnkraft. OCH DET ÄR SÅ SKÖNT. Så som jag har slitit med den! Jag ska nog fortsätta och förhoppningsvis bli klar med min labbrapport till kemin nu, och sedan ska jag fortsätta läsa en bok vi ska läsa ut till vecka 45. Eldens Hemlighet heter den, har ni läst den? Den verkar bra, och alla som har läst den säger att den är svinbra.

Idag började jag med en saga! Jag började skriva en saga för att jag har lovat Gittan att göra det, hon läser faktiskt upp en saga jag skrivit för längesen för eleverna? Haha det tycker jag är riktigt kul faktiskt! Så nu ska hon få lite nytt material. Och eftersom det är Halloween och så, så skriver jag en saga om en magisk kula som man absolut inte får ta på, men Hampus gör det ändå och sugs in i en läskig värld med spöken, pumpor och fladdermöss.. Haha, vi får se hur den blir helt enkelt!

 Denna helg kommer bli mycket trevlig! På fredag ska Ammy, jag och förmodligen lite andra personer sova över hos JJ.. Fick reda på det för sisådär två minuter sen, men men - alltid trevligt att vara med kåmpizarna ju. Och på lördag så bär det in till stan! Åååh är så sugen på att shoppa!! Vill ha en stor stickad tröja, en collegetröja och snygga t-shirts.. Jeans.. Ja allt! Gäller bara att ha pengarna till det.. Hehe..
  Och på söndag fyller ju jag år!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR. Presenter måste ju vara det roligaste som finns?! Jag dör ju av nyfikenhet! Födelsedag femton kommer nog bli bra tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!