söndag 23 oktober 2011

Historian upprepar sig och slutar alltid likadant.

coola brudar på pressbyrååååååån
Idag har varit en relativt tråkig dag, men jag har bockat av lite grejer på min plugglista. Dock är jag inte klar med den, inte alls klar. Men man kan liksom inte göra något annat än att kämpa på tills allting är klart. Men jag har börjat på kemi-labben (är i princip klar) och skrivit lite mer på kärnkraftsuppsatsen. OCH VAD FÖRBANNAD JAG BLEV ATT DET VAR HELT SUVERÄNT FINT VÄDER IDAG, MEN JAG SPENDERADE DEN FRAMFÖR TVÅ FETA DUMMA KOMMER-INTE-ANVÄNDA-I-LIVET-DOKUMENT!!!!!

 Imorgon börjar min praovecka! Lite tråkigt att den bara är en vecka, med tanke på att jag praoar i ettan. På en vecka hinner man inte bekanta sig så jättemycket med barnen. På dagis var barnen lite nervösa de två första dagarna, men det släppte lite mot slutet av veckan, och den andra veckan var de helt underbara! De ville kramas och gosa hela tiden! Apropå Granåsa (där jag praoade i åttan).. Jag fick typ kramp i hjärtat när jag cyklade förbi där. Mina gullisar lekte och stojade, och min lilla plutt Albin hade börjat prata! Ville bara gå in dit och krama allihopa. Men icke. De kommer väl inte ihåg mig.. eller?
 Juste, ska fixa ihop en saga till imorgon! Gittan (min handledare, fast hon är ju typ som min extramamma, har känt henne sen jag var liten bebbe) har en gammal saga som jag har skrivit för längesen, som hon läser upp för sina ettor, så jag tänkte att det skulle vara kul om hon fick lite nytt material.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!