lördag 22 oktober 2011

Empire state of mind.

Rubriken på detta inlägg är bara en av väldigt många bra låtar på ett väldigt bra album. Absolute acoustic har spelats väldigt mycket dessa dagar. I torsdagskväll somnade jag till den. Det kändes bra faktiskt. Fick mig att fundera och filosofera på allt möjligt.

 
Jag kan ju meddela att jag har haft en jättebra dag. Med nästan hela min familj, som måste vara den finaste som finns. Jag, Maria och mamma åkte in till stan och åt lunch, sen blev det Zpanska Flugan på Chinateatern! Den var jätterolig! Gå och se den, väldigt kul må jag säga. Efter det gick vi och tog en eh.. "drink" och då mötte pappa upp oss och sen gick vi till Sturehof och åt mycket mycket gott! Hem till lilla Vallenutt igen och nu sitter jag här.

1 kommentar:

  1. jag önskar verkligen att jag hade varit med! Älskar er!

    SvaraRadera

Kommentera här!