torsdag 20 oktober 2011

Vart jag mig i världen vänder.

Bara en dag kvar tills det är no school på TVÅ veckor! Eller no school är det väl kanske inte, då jag ska praoa i ettan, och det är ju iofs massa plugg som ska göras.. Men ändå! Prao och lov och inte behöva ha lektioner i två veckor, det är ju väldigt trevligt må jag säga.

 Imorgon kommer Maria hem också! Maria, min fina storasyster. Hon kommer hem till helgen och vi ska gå på Zpanska Flugan på China Teatern och äta god middag på restaurang och ha världens bästa helg! Ååh vad jag är glad! Min storasyster kommer hem!! Jag har ju lite storasyster-abstinens nu när INGEN av de är hemma och med i min vardag. Sista gången då, DET SKA BLI SÅ ROLIGT ATT MAJSAN KOMMER HEM!
 Ser ni hur skicklig jag var på sista bilden!??! Lyckades liksom göra running man I LUFTEN. Nobel-pris, ja tack. Förövrigt, väldigt charmiga bilder från idag.


 Vi kan slänga in en liten btw här också: tänk vad facebook utvecklar sig. Först fixar de en så kallad "ticker", vilket ingen riktigt uppskattade, men sen vinner de tillbaka allas förtroende - facebook videosamtal! Kul! Har dock inte testat ännu, men det ska göras! Måste bara hitta någon som står ut med allt detta babbel jag har. Babbel hit och babbel dit. För er som inte träffat mig, här får ni lite fakta om Jennsanpensan:
  • Jag babblar väldigt mycket, och oftast om saker som är liksom långt ifrån viktiga.
  • Jag blir provocerad av Kissie.
  • Om vi ska snacka bloggare här kan jag ju säga att jag är en läsare av Kenzas blogg och jag skulle gladeligen byta ut min garderob mot hennes. Blondinbella är också en tjej som jag tycker verkar enormt vettig och jag tycker hon är en förebild för unga tjejer.
  • Jag är beroende av serier.
  • Jag är outstanding på fifa, och vinner varenda gång mot pappsen.
  • Jag är precis som de flesta tonårstjejer, och har dåligt självförtroende lite då och då.
  • Jag skrattar väldigt mycket och är nästan alltid glad.
  • Att skriva är någonting jag tycker är väldigt roligt. Jag älskar att låta fantasin flöda!
  • Jag älskar att sjunga och skulle vilja kunna spela gitarr, det är ju så jobbigt att behöva lära sig det?
  • Jag går också runt och sjunger enligt mina vänner, fast det märker jag inte ens själv.
  • Jag hittar nästan alltid på smeknamn till mina vänner, eller till och med folk som jag precis träffat.
  • Om jag ser en kille spelar gitarr blir jag kär.
  • När jag är trött säger jag alltid "Eeeeeeeeehm eeehm" innan asgarvet kommer fram.
  • Jag tänker alltid på vad jag har på mig, eller ja, inte alltid men när jag är glad - vilket är 99% av fallen, så gör jag det.
  • Enligt Linnea så blandar jag knasigt. Alltså blandar som i röra runt dippen till chipsen till exempel.
  • Jag har ofta väldigt svårt att bestämma saker. Om jag ska rita med blå eller röd krita, om jag ska ha den här profilbilden eller den där profilbilden, om jag ska säga hej eller tja (haha okej, kanske inte sååååå stor beslutångest, men ni hajar grejen). Om jag ska ha si eller så och hej och hå, helt enkelt.
  • Jag vågar säga vad jag tycker och är inte en person som tillåter folk att sätta sig på en.
  • Jag blir väldigt sällan riktigt förbannad, så om ni ser mig skrika åt någon eller så någon gång ska ni veta att då har den personen gjort någonting riktigt riktigt riktigt dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!