lördag 26 november 2011

Don't make me bring you back to the stars, you can run but you want come far.

Love my mama <3

Idag har jag varit duktig minsann! Jag har precis städat mitt rum + mitt badrum, verkligen på djupet. Putsat speglar, dammat av alla hyllor osv. Nu är det fräscht för en gångs skull!
 Matilda sov här inatt, men Louisa åkte hem med ersättningsbussen vid halv tolv. Vi följde henne ner till centrum, och herregud, vi hade ruttnat om vi inte hade fått lite frisk luft och en promenad. SOM VI HAR SVULLAT. Julskum, gott&blandat, chips..... herregud. Godis är gott för stunden, men när man ätit tillräckligt mycket mår man bara illa av det. I alla fall jag. När jag och Matilda kom hem satte vi igång Kronjuvelerna. Den var bra! Eller typ.. konstigt bra. Den var lite strange, men bra.. Haha, hur som helst. Den slutade inte förrän tio i två och då började vi krypa ner i sängen. Somnade som stockar, och stackars Matilda skulle upp klockan åtta för hon skulle träna! Efter att hon hade gått gick jag och la mig igen, och vaknade klockan ett. Åt frukost, tittade lite på E! och satte igång med städningen. Och nu är jag klar. Funderar på om jag ska ringa Kimpan och Kärki och kolla om de vill dra ner till Biscotti och fika lite. Vill vara lite social. Tycker inte om att bara sitta hemma och göra ingenting. I'll call them right away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!