fredag 25 november 2011

I just wanna dance.

Nu sitter jag här med Louisafisa. Vi har precis gjort guacamole och dip till ikväll. I kväll blir det fajitas!!!! Så gott! Mumma. Lite salt and vinegar-chips, gott&blandat, marianne-karameller, juleskum (med polkasmak också!) på det och den här kvällen blir super. Vi har hyrt film också! Hyrde två stycken. Kronjuvelerna och Bad Teacher fick det bli idag. Och när vi hade handlat och hyrt film, och var på väg ut så tittade jag på film-hyrnings-grejen (ni vet, de där på ica) och såg som hastigast att man skulle få en gott&blandat påse gratis om man hyrde två filmer. Vilket var vad vi gjorde? Haha så vi gick tillbaka och bad om en påse. Fick TVÅ stycken för att jag hade påmint tjejen i kassan om det plus en lycka till i lucia-hälsning. Så nu har vi tre gott&blandat påsar att äta.. Dock var de vi fick gratis typ hälften så stora som den vi köpte????? Myglare. Aja, gott blire.

 Louisa sitter och spelar fiskespel på iPaden. Hon sitter här och kastar ut sitt spö och krokar i fiskar, och jag sitter och läser på om one tree hill. Har nu fått reda på att det ska spelas in en nionde säsong av one tree hill och att den kommer bestå av tretton avsnitt (lite småtråkigt med så få avsnitt må jag säga, menmen what are you gonna do) och att de kommer börja sändas i USA någon gång i januari (grattis Anzo). Då tar det nog ett tag innan de kommer till Sverige. Tur att man vet lite sidor där man kan kolla på dem då! Nej, nu ska jag nog ringa Mahila - hon ska ju också komma hit! Matildabildahilda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!