söndag 20 november 2011

Happiness is a mood, not a destination.

Min lilla pingla

Det blev Täbytäbban idag med Linnea. Vid halv elva ringde jag henne och redan vid elva (!) var vi utanför dörren! Superduper. I täby inhandlades en trekvartslång t-shirt, en blå/vitranding skjorta och en snygg cardigan med svarta mockalappar på. Hittade även en väldigt snygg lite college-aktig tröja och världens finaste spetsklänning, som jag ska köpa och ha på mig på julafton! Försökte hitta klänningen på H&Ms hemsida, men jag hittade den inte. Oh, well! Ni får se den när jag har den i min ägo istället. Orkar inte ta kort på kläderna nu, och jag ska plugga sån där underbar kemi imorgon så vi får väl se när ni får se dem. Nån gång när jag slänger upp en outfit här eller något sådant. Ajaaaaaa. Efter denna shopping köpte vi varsin juice på naked juice bar. Alltså herregud vad gott det är. Blueberry Slimmer är min favorit! Mums! Lite mer tittning-på-kläder-som-kanske-ska-köpas och en vanilla latte från Espresso House och vi var klara för dagen. Så vi far hem och bakade lussebullar. Inte fy skam det! Inte alls faktiskt. Hur gott som helst. Lussebullar är de bästa inom bull/tårt/kak-kategorin tycker jag. Glögg och pepparkakor är ju inte så äckligt det heller. Och idag har vi lyssnat på julmusik också! Känns bra nu. Julen närmar sig. Nu är det bara snön vi väntar på.. Kan den inte komma snart? Jag vill inte ha plusgrader i december!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!