söndag 20 november 2011

Ett litet svar på en liten kommentar.


 lite olika redigerade bilder från mitt lilla (hehe) bildbibliotek.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Luften bor i mina steg.":

Dina bilder är jättefina! I vilket program gör du om dom? Skulle vara jättesnällt om du skrev om det i ett inlägg :)

Då gör jag väl det! Jag redigerar mina bilder oftast i picnik.com men ibland så fixar jag kontrast och så bara i iPhoto. Kul att du tycker mina bilder är fina! Sånt är alltid himmelens trevligt att höra må jag säga. På det inlägget du kommenterade så har jag redigerat bilderna med en effekt som kallas Cross Process, som gör att bilderna blir lite mer.. gröna? Snygga i alla fall! Picnik är ett jättelätt program för dig som inte orkar lära dig Photoshop, men det finns mycket saker du behöver premium för. Alltså att det kostar. Jag använder det bara som en gratis-grej, och jag tycker det fungerar galant! Kanonkul att du läser min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!