tisdag 22 november 2011

Satan i gatan.


 lång t-shirt h&m, cardigan med mockalappar h&m och jeans bikbok! vill ha levi'ssssssssss.

Idag är det kemiprov som gäller. KoMiGEnnnnKoMiGEEnn. Kemi är seriöst det sämsta som finns. Men nejnej, nu ska vi tänka positivt! Jag kan klara detta. Hohohoho. Hej och hå.
 Jag börjar inte förrän tio över tio, så det är ju ganska superdupernajs. Sitter och chattar lite med min fina vän Linnea och pratar lite..... hihihiihihi. Idag är jag glad. Jag är faktiskt det, trots provet. Det är bara någonting vi man måste göra i livet. Undrar om det är på vår första lektion vi har kemi.. Får väl helt enkelt se när jag kommer till skolan, har tappat bort schemat här hemma.
 Fast nu är det inte så lång tid kvar, ska hoppa på min supersnabba cykel och sätta hörlurarna i öronen! Hejhopp galopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!