onsdag 23 november 2011

It's gonna be a good life.


Dessa två låtar är två låtar som är bra. Jag visste inte riktigt vad One Republic-låten hette, så jag skrev en status på facebook: "Vad heter den där låten där de sjunger typ 'oooh it's gonna be a good night, it's gonna be a gooooood night'? Inge misstolk nu..". Fick en kommentar att den hette Good Life. Blev lite sådär hehehehhe jahaaaaaaa var det så den hette. "Man hör vad man vill höra ;)" fick jag ju då till svar. Jenny då...
Rihanna har blivit någon jag lyssnar mer och mer på, och nu i efterhand önskar jag att jag också kunde gått på konserten i Globen (den hon faktiskt inte ställde in hehe). Anywayyyys, de här låtarna har hoppat in i min skalle och vill helt enkelt inte hoppa ut igen. Går runt och sjunger på de konstaaaaaant.

Jaha. Kemiprovet gick väl både bra och dåligt. Jag gör som varenda svenne i detta land och säger lagom. Provet gick lagom bra. Spanskprovet fick vi tillbaka idag och det gick väl lite bättre än lagom, så jag är nöjd. Prov prov prov... Herrejösses. Inge mer sånt nu känner jag.

 Om sisådär en timme ska jag träna jag. Första fotbollsträningen inomhus. Det blir nog kuligt, trots att utomhus är typ hundra gånger bättre, butbut (menmen alltså, inget annat hörniiii) what are you gonna do liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!