måndag 28 november 2011

Hate goodbyes.

Okej. Anledningen till att jag inte har varit så aktiv här är för att min farfar dog i söndags natt. Jag har varit väldigt nedstämd och det har varit en jobbig dag idag. Det är i sånna här läget jag är så otroligt glad över att jag har vänner som verkligen finns där för mig. Och för att inte tala om min familj. Men trots att jag har folk att vända mig mot så är det väldigt jobbigt. Min farfar liksom. Jag känner inte för att blotta min själ just nu, men nu vet ni.


Gjorde en sån här status "Gilla så skriver jag en sanning om mig själv." på facebook för att få tankarna på annat. Fungerar lite granna må jag säga. Ska nog skriva en engelskagrej också, och kolla på Grey's. Himla bra serie det där. Har inte så mycket att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!