tisdag 15 november 2011

Just one of those days.

Jag kan säga med nästan hundra procent säkerhet att jag är klar med min kärnkrafts-uppsats, vilket känns otroligt skönt. Och spansk-provet är avklarat och idag fick vi tillbaka våra labbrapporter. BLEV EN VÄLDANS MED MASSA NÖJD JAG kan jag ju säga. Herrejisses. Så nöjd blev jag. Herrejisses-nöjd. Det är ju herrejisses-bra tycker jag.

 Idag har jag läst kemi (DET TAR LIKSOM ALDRIG SLUT!!!!) inför provet om en vecka. Håller tummarna. Jag har också nästan blivit klar med en saga jag håller på att skriva till Gittan (som jag praoade hos). Eller ja, jag skriver väl den kanske inte till henne, mest för hennes små ettor. Jag skriver en saga i alla fall.
 Jag kan ju också berätta att jag har börjat titta på one tree hill igen. Säsong åtta denna gång. Det är ju förjävla bra. Vad skulle livet vara utan serier? Man undrar ju ibland alltså. There is only one tree hill, säger de ju, och herrejisses vad det är sant. Så fin så bra så underbar serie. Börjar bli lite småkär i Chase just nu. Nathan och Julian är ju liksom uppenbara kärlekar. Och Clay är väl något mellanting. Men nu har jag fått upp ögonen för Chase. Han verkar så mysig. Och han är ju faktiskt snygg. Tänk att alla i one tree hill är så otroligt nästan ONATURLIGT snygga?
 Jag själv har liksom en ful sida på mitt ansikte om jag får säga det själv, men det har inte de! Det tänkte jag på när Julian och Brooke kysstes en gång, de filmades från båda sidorna, men det var liksom perfektion hur man än vinklade kameran.

 Och hörni, ni Vallentuna-bor, har ni sett mig i tidningen kanske? Det är ju nämligen så att jag är en av Vallentunas Lucia-kandidater. Så rösta på! ;)


Längst upp till vänster (egentligen höger om man tittar på den i tidningen, men för er som ser bilden så blir det ju vänster) har ni mig. Fröken Lidman!

1 kommentar:

Kommentera här!