onsdag 9 november 2011

Å kära plugg, å kära plugg. Pluggeripluggera, pluggetralallalaaa.

hitta en sån där jättefinbild på mig och kärkilina.

Herrejösses vilken pluggdag jag har haft idag. Och igår också för den delen. Den här veckan är verkligen supermycket. Helt megamycket. Vet inte hur jag lyckas med detta. Men jag är i alla fall klar med engelskan till imorgon, bild-projektet till imorgon och kan spanskan inför provet imorgon. (mmm juste, det var EN dag). Kemilabben är fortfarande ett working progress, men det är på gång! Ska klura lite på valenselektroner, jonföreningar och deras egenskaper osv. MEN KUUUUL LIKSOM? Nej, inte riktigt. Just nu fixar jag lite med skoltidningen som ska lämnas in på fredag. Jag är ansvarig för design och så, så jag bestämde en deadline idag med mina kollegor på skoltidningen (hehe) om att de skulle skicka in sitt material till mig idag, vilket de har gjort! Behöver bara en notis + lite bilder så har jag allt från dem. Så bra. Morgondagens eftermiddag består alltså av tidnings-fix och skrivaskrivaskriva jättesuperbra på kemilabben. Vi säger lycka till, cause I'll need it. Fick tillbaka mitt hemkunskapsprov idag också, VG. Tummen upp för det! Dock är vår hemkunskapslärare lite konstig.. Hon gav typ 8 personer i klassen IG, fast det var solklart G-material? Alltså man undrar ju ibland..
 På denna hemkunskapslektion kom också Irans mest kända konstnär. Hon var ju lite småtaskig på engelska men vi förstod i stora drag vad hon sa. Jag har inget intresse av att bli konstnär har jag ju i alla fall konstaterat. Vissa tycker väl det är jättekul och lyssna på sånt där, hur man gjorde en sten till något vackert, en blomhållare av en bygel-bh och blablabla, men inte jag. För mig kändes det mer som: "Why god why are you making me listening to this?!", mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!