torsdag 10 november 2011

HARD WORK PAYS OFF


Hela eftermiddagen har jag suttit och fixat och trixat med vår skoltidning. Vi är fyra personer i vår grupp och jag har lagt ihop och fixat med alla artiklar, notiser, reportage, bilder osv och fått fram en tidning på 10 sidor. Är nöjd med resultatet jag. Ser ni inte hur jag precis ska pusta ut över att det är klart, på sista bilden? *hehe*
 Jag tror jag är klar med min kemilabb också. Hur skönt är inte det liksom? Väldigt skönt må jag säga. Förstår verkligen inte hur jag har klarat mig igenom denna vecka. Någorlunda i alla fall. Allting som skulle lämnas in respektive skrivas idag, lämnades in och skrevs. Dock hade vi bara en 40-minutare till lektion på spanskan, så vi fortsätter provet nästa vecka? Väldigt dålig planering. Vissa av våra lärare är extremt dåliga på att planera. För tre veckor sen hade vi i princip en läxa i veckan, om ens det, den här veckan har vi haft hundrafemtioelva grejer till varje dag. Nej, det går inte ihop i mitt huvud. Man måste planera sådant som detta.
 A, ja. Ha det så himmelens bra tills vi hörs nästa gång, och go fuck yourselves sköt om er. Rolig jag e va? Nej inte precis. Trött is more like it. Med de orden, nattinuffsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!