fredag 11 november 2011

Home is whenever I'm with you.

hittade en fin bild på min pappa, när han stod ute och grillade. tagen förra helgen, alltså i november?! grill i november <3333
Nu har jag skickat in min labbrapport. No turning back. Men det är nog okej. Har skrivit allt jag kommit på och verkligen försökt låta smart, så nu är det bara att hålla tummarna!
 Fryser som ett svin förövrigt, har just nu på mig två tröjor. Funderar på om jag ska få lite värmande kramar av mina polers en stund. Kanske det kanske. Eller så stannar jag hemma och redigerar en film, som jag filmade igår. En sån där fin film med musik och så. Igår filmade jag nämligen när jag cyklade och löven var röda, solen sken och ja, det var allmänt höstfint helt enkelt!

 Herrejösses vad skönt att den här veckan är över. Väldigt väldigt skönt. Dock måste jag plugga nästa vecka också, men det blir nog inte lika stressigt. Får vi hoppas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!