lördag 12 november 2011

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Denna lördag har jag sovit ut för första gången på hela veckan. Verkligen sovit. Har ju inte haft tid med det på hela veckan, det var svinsoft om jag får säga det själv. Jag har också hälsat på min fina mormor och handlat med min fina mamma.
 Vi åkte till Arninge och storhandlade på ICA. Jag har tagit rollen som mammas medhjälpare när det gäller handling, då Anna inte kan sköta det jobbet från andra sidan Atlanten.

 I kväll kommer Kärki och Kimpan och myser med mig! Vi ska åka ner och handla lite, eventuellt hyra film och köpa mat från.. *trumvirvel* WOKHOUSE!! Vet ni hur gott det är där? Väldigt kan jag ju säga. Kärki vill se skräckfilm?????? Man undrar ju ibland. Det är ju liksom så mycket bättre idag på tv. Typ världens mysigaste program <333 Ler bara jag tänker på det. Dock tycker jag att årets säsong inte verkar lika bra som förra. Då var det liksom Tomas Di Leva (åååååh cosmos hej o hå, haha så underbart) och Petter, September, herr Berghagen OCH SÅ VIDARE. Fast i år är ju Timbuktu med o han är ju en mysig skeeeååååååning. Men det är lungan, det slutar ju halv tio så vi lär ju se en film efteråt, det är bara den här skräck-genren jag är lite sådär jättetveksam på.. Har ju för tillfället ingen stor famn jag kan gömma mig i om jag blir rädd. Höhö.
  På tal om herr skåning, sitter och lyssnar på hans låt resten av ditt liv, den e bra den. Den eee nice. Nääh men hörni nu blev det ju stockholmska?! Naeej, skeeeååånskeeea skeeaaa dää vaaaaae. Vill skriva deras R, men  vet inte riktigt hur jag ska skriva det. Jrrrrrrrr, grrrrrrrrrrr. Nej jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!