torsdag 17 november 2011

Vi är på gång, vi är laddade, vi är tändaaaaa.

Just nu står jag förmodligen i duschen as we speak. Har nämligen tidsinställt ett inlägg! Rolig funktion tycker jag.
 Har varit ganska dålig på uppdatering må jag säga, men jag har haft mycket att stå i så ibland hinner man helt enkelt inte! Men nu kommer det uppdatering! Idag har jag pluggat lite kemi och varit på sångträning inför Lucia. Det är mysigt faktiskt. Inte med kemi dårå - med lucia. Julsånger och grejer. Julen är ju bra den. Och på söndag blir det lussebak!!! Det måste ju vara det bästa på denna jord. Kärlek till det. Mycket mycket kärlek. Lussebullar är ju det bästa.
 Har inte sådär jättemycket att säga, min hjärna har stått helt still idag. Ett mycket bra exempel är när vi lekte en lek på engelsklektionen som hette verb-worm. Vi fick labbar med oavslutade verb, alltså typ: "go went" så ropar den som har "gone" på sitt papper och läser sedan upp sina två första verb, och den personen som har det sista verbet där fortsätter osv. I ALLA FALL. Det tog säkert 10 sekunder innan jag fattade att det var min tur. Jag bara satt där i klassrummet och var inte alls med på noterna. Haha så kan det gå ibland. Imorgon ska jag vara lite mer.. på g.

 Kan förövrigt tipsa om världens mest underhållande blogg. Skrattar varenda gång. Ni har säkert hört talas som henne. The one and only HanaPee. Hon är ju för go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!