fredag 18 november 2011

Call your girlfriend.

Muskelberget <3 Bäst i världen 4ever :-* :-*
.. är utan tvekan det längsta namnet jag har i min kontaktlista. Det är liksom verkligen jättejättelångt? Ni ba, men jaaaaahaaaa?????? Hihi kan ju också passa på att säga att jag skriver in mina kontakter med för och efternamn, men låter de ändra sina om de får ta på min mobil. Vilket, i det här fallet, min vän Jonius har fått tag på. Linnea är nu mera "milf" och Kimpan är "Kim den bästa <3". Så, vad bra, nu vet ni. Då kan vi gå vidare.

Jaha jaha jaha. Sitter man här igen då. Och äter tomteskum och after eight. Bra grejer det må jag säga. Denna kväll har spenderats med min fina Linnea. Vi lagade lite mat bestående av kyckling stekt i vitlök som fått kokat ihop med krossade tomater, en skvätt matlagningsgrädde och lite basilika på det - tillsammans med lite pastapastapasta. Mumsigt må jag säga. Raise your voice fick bli kvällens filmunderhållning, det var ett tag sen jag såg den och den har definitivt sjunkit ner på min filmlista. För längelängelängesen tyckte jag hon sjöng fint, men det tycker jag absolut inte nu. Låter liksom.. gnälligt. Men nu ska vi inte klanka ner på lilla fröken Duff. I alla fall. Lite Ben & Jerrys på det och vi var mätta och belåtna (läs: hade energi till att rulla igång filmkameran och sjunga opera, köra lite call your girlfriend på lite burkar och saker som fanns i kylen samt headbanga, och lägga kaffe-pulver på ögonlocken). Låter ju normalt känner jag, nu när jag skriver det här..


 Haha tog två print-screens från iMovie. Det här visar verkligen mitt och linneas riktiga jag.

Sitter förövrigt och tittar på one tree hill, och insåg nyss att jag använder förövrigt i princip alla inlägg. BROOKE OCH JULIAN HAR PRECIS GIFT SIG DE TURTURDUVORNA! Gosiga snufflisar. Hihihihahahhohoho. Tror jag fortfarande har lite överskottsenergi från sockret. Menmen.

 Imorgon är det så kallad Dante-mässa på Täby Galopp. Alla Täbys och Danderyds gymnasieskolor kommer ha montrar där, där man kan få info om de olika skolorna och mamsen och jag ska dit! Är lite inne på typ internationell ekonomi/marknadsföring eller media/journalistik eller så.. FINNS JU SÅ MYCKET!?!? Herrejösses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!