lördag 5 november 2011

Vi flyger fram som skrot genom rymden.

Igår var jag ute på äventyr. Kom inte hem förrän halv tolv idag. Hihi neeerå, ärligt talat så myste jag med mina kåmpizar i pingstkyrkan (fortfarande inte kristen). Jonius spelade California King Bed på gitarr för mig och jag försökte sjunga med så gott jag kunde. Lagom lyckat. Vi gjorde mat också, och jag blev som vanligt mobb-offret. Adam skrattade åt mig hela kvällen?!!?!?! Alltid jag som blir offret. Alltid. Vet inte varför. Måste vara för att jag är så himla rolig att man brister ut i skratt så fort jag öppnar munnen för att jag är så finurlig? Ja så måste det nog vara. Madrasser pumpades upp och jag och Linnea somnade på vår uppblåsbara 1.37-madrass. Vi låg precis som Rihanna säger! Toe to toe, cheek to cheek, wrist to wrist osv. Dock inte på ett kärleksfullt sett, vänskapligt var det ju. Men anledningen till detta var för att det var svinkallt? Kyla från golvet kom upp i madrassen, inte skönt. Så vi låg och frös hela natten. Sen vaknade vi av att vi började sjunka. Då hade NÅGON dragit ur madrass-ploppen. Så himla skönt. Eller inte.

 Idag tänkte jag att jag skulle ge mig på mitt svenska-arbete. Vi gör en skoltidning, och jag ska skriva mitt reportage. Jag och hockeyAmanda har intevjuat Vallentuna Steget och frågat lite om hur en tidning görs, vart man får fakta osv. Men jag börjar bli lite tveksam på hur detta kommer bli ett bra reportage. Det har ju inte direkt någon händelse. Får klura på det där. Ska försöka få tag i henne och se vad hon har för förslag.

 I kväll är det myskväll med min fina storasyster! Det kommer bli så fint och bra och mysigt och alldeles.. alldeles underbart (gissa film? askungen.). Nu känner jag att jag bara maler på här. Maler och maler och maler. Kan bero på min frustration (denna gång inte åt photoshop faktiskt) åt detta svenska-arbete. Funderar på att chilla lite med mörk choklad och the sims 3. Vill ha the sims 3 pets, låter ju lite småkul sådär. Rida häst och grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!