torsdag 24 november 2011

We found love.



DET VAR GRYMT KUL ATT VARA MED I RADIO!! Tror jag ska göra som Håkan på radiostationen, och jobba både på en tidning och med radio. Perfekt kombination ju! Det var hursomhelst himmelens roligt och jag fick hans visitkort om jag skulle bli intresserad av att skriva någon artikel i tidningen, när jag sa att jag var intresserad av att skriva och ville starta tidning och sådär. Jättetrevlig var han! Svinkul må jag säga.

Om ett tag ska jag dra mig mot Kulturskolan, där vi som ska gå luciatåget tränar på sångerna. Ganska kul det med faktiskt. Förövrigt så är jag helt stuck på de där två låtarna fortfarande. Så himla.. soft liksom. Så äreee.
Känns så konstigt att jag har rätt mycket tid nu. Idag så fikade jag med Linnea och Amanda, kom hem för ett tag sen. Vi bara satt och snackade och myste. SÅ HIMLA SKÖNT?!?! Idag när jag var vid mitt skåp och skulle lägga ner lite plugg i väskan, så ba: MEN NEHEEE, FINNS JU INGET ATT LÄGGA NER???? (förutom the boy in the striped pajamas dårå). Ytterst skönt! 
Men nu blir det lite fifa-spel med pappso, som litet avsked. Ha det så bra i Köpenhamn kära far, see yaaaa nevaaaaaah. Nejmen, pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!