söndag 25 december 2011

Have yourself a merry little christmas.

Det blev en välsignad jul i alla fall. Trots att Anzo inte kunde vara här fysisk så blev det en fin jul. Hon var ju med på skype under eftermiddagen, och vid paketöppningen! Är i alla fall mycket nöjd med mina paket, fick bland annat ett gymkort!! Nu ska det gymmas, zumbas, core:as, body pumpas, spinnas, you name it. Så på måndag ska jag och mamma ner och köra zumba! Haha kommer bli så roligt att se min mamma svänga på höfterna. Det kanske blir vår grej? Men själv ska jag också träna. Ensam är stark, liksom. Om nu inte min kära vän Ammy också fick ett gymkort i julklapp, men det tvekar jag på, för jag tror nämligen hon har fått en iPhone 4! Grättis Ammypammy.

 Anna skrev nyss i min facebooklogg. Frågade varför jag var uppe så tidigt. Det är ju så att klockan kvart över åtta kommer Pierre och hämtar mig, och då drar vi till elgigantens rea! Kommer bli svinsoft. Hoppas inte det är så mycket folk... Hehe. Men det jag tänkte säga var att hon skrev att hon ska gå och lägga sig nu, jag har precis gått upp. Det är ju lite roligt det där med olika tidszoner. Hon lever i vår dåtid, waooooooooooooow. Men nu ska jag ta mig något att äta, måste ha lite i magen om man ska trängas på eligiganten klockan halv nio en söndagsmorgon.
 en liten fin gran. mycket fin bild förövrigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!