måndag 26 december 2011

Tänkte skriva ännu en julrubrik, men kände att nej det ska jag inte.

Den här dagen hade jag planerat såhär:
  • Bli väckt av pappa 09.30
  • Äta god frukost, hänga vid tv:n - förslagsvis spela lite super mario wii
  • Snygga till mig och dra med mig mamsen till gymmet
  • Ta ID-kort på gymmet, skriva in lite "medlems-papper" och köra ett pass
  • Duscha.
  • Komma hem lagom till en god liten efter julaftons-lunch
  • Dricka julmust med Maria tills Skönheten och Odjuret börjar klockan 16.30
  • Titta på den filmen
  • Och chilla lite mer.
Men så blev det ju icke. Den blev inte så överhuvudtaget. Raka motsatsen. I stället för min plan blev det:
  • Jag vaknade av mig själv vid 11.00
  • Gick upp och åt julskink-macka och tittade på Solsidan med mamso och Maria.
  • Spelade lite wii medan mamma och pappa gick på promenad (=inge gym)
  • Drack julmust
  • Jag åt faktiskt lunchen som planerat, men någon träning blev det ju inte
  • Ja, i stort sett så spenderade jag och Maria vår dag i soffan. Jag frågade dock om vi skulle åka till Täby, men det kände hon ej för och jag var nog för lat för att ta tag i dagen. 
  • Resultatet för detta är alltså följande: Jenny har fortfarande lite godis/julmust/mat-mage, Solsidan säsong 2 är färdigtittat, jag är på värld 3 i super mario bros och känner mig så oerhört rastlös. Och jag tycker förövrigt att detta inlägg blev himla punkt-formigt.
Men imorgon är en ny dag och då ska jag dra med mig någon till Täby faktiskt! Stan.. Nja vet inte om jag orkar åka in dit. DOCK vet jag att både Ammy och Linnea var på någon rea idag, så jag får nog kolla med någon annan. Funtar på att ringa Matilda! Ja, det ska jag nog göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!