torsdag 8 december 2011

Hej hopp sockertopp.

Snart läggdags skulle jag vilja säga. Fast imorgon har jag sovmorgon en timme, så jag börjar halv tio - men det är läggdags ändå! Måste sova mer tror jag. Är svintrött varenda morgon, men är pigg på kvällen och känner inte för att sova. Konstigt det där.
 Imorgon är det fredag! Veckorna går hur fort som helst. De bara flyger förbi och rätt vad det är så är det julafton! Det är liksom tredje advent nu i helgen?! OCH JAG HAR INTE ENS KÖPT JULKLAPPAR!!! Detta ska göras i helgen. Något annat som ska göras i helgen är bakning av pepparkakor samt fylla på lussebullsförrådet. Med andra ord blir det bak och shopping-helg! Vill verkligen kunna säga: "Och sen ska jag gå på ett spinningpass på lördag morgon, och på söndag är det body pump!" men det kan jag ju dock INTE. Vill träna!! Vi har helt plötsligt bara EN träning med fotbollen i veckan nu? Det går ju inte. Och det lockar inte riktigt att sätta på mig massa kläder och ta en joggingtur runt Vallentuna, som säkerligen kommer innehålla halkningar + en rejäl förkylning, dessutom är det BECKmörkt när jag kommer hem från skolan. Kul att sticka ut i ett ännu mörkare spår på IP då liksom. Nej inte riktigt va.. Men man kan inte få allt man vill ha. Jag ska ju faktiskt åka till San Fransisco i vår med la familia. Prioritering kallas det. Någon gång ska jag sätta min fot på ett gym i alla fall! Och om det blir snart? Det får vi hoppas på, men inge loverilovera här inte.

På tal om ingenting egentligen, men HUR COOLT ÄR DET INTE ATT DET FINNS ETT GYMNASIUM SOM HETER LIDMANSKA?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!