onsdag 7 december 2011

Våra brister, gör oss till människor.

Hejhejhejehejeeeeeeeee. Snart är det träning!!!!!! Taggish må jag säga. LAGSPEL LIKSOM????? Kultkult. På riktigt alltså. Inte sådär kemi-kult utan faktiskt-riktigt-kult. Gött. Känner att jag har blivit mer och mer okorrekt angående min svenska grammatik här i bloggen.

 Detta måste vi sätta ett stopp på. Stopp säger vi. Så, nu har jag sagt stopp och kan fortsätta mitt inlägg. Snart är det som sagt fotbollsträning. Kommer bli ytterst roligt. Jag blir glad av att spela fotboll, mycket rolig sport. Och minst sagt fint lag. Detta kommer bli bra. Jag lyckades inte börja med min religions-uppgift idag, men det finns alltid en morgondag. Jag har ju dessutom skrivit i min skrivbok, jag behöver bara skriva in det i datorn, se hur långt det blir och möjligtvis fortsätta skriva en liten bit. Det är alltså inte alltför mycket jobb jag behöver göra, så jag har ingen stor tung sten på axlarna. En liten sten jag har där är dock ämnet julklappshandling. Börjar få lite smått panik. Vad ska jag köpa till alla? Mamma önskar sig snälla barn.. Pappa med, och mormor med. Är det en lag vuxna har eller? Att de måste säga det till sina barn? "Det räcker med snälla barn så har jag allt här i världen" "Bara jag får en välsignad jul med snälla barn, så är jag mer lycklig än jag någonsin skulle kunnat föreställa mig". Nej, det håller inte. Måste hitta på nåt. Men jag har ett litet hum om vad jag ska köpa till vissa. I helgen får det bli julshopping helt enkelt! Ska fråga mor min om vi kan baka pepparkakor och lite mer lussebullar också, måste ju ladda upp inför julen!
Kanske ska göra mina julklappar såhär snygga i år? Har alltid velat prova sådant där vax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!