onsdag 7 december 2011

Pretty pretty please.

Blev klar med min bilduppgift mycket snabbare än jag trodde. Skönt det. Ska börja lite smått på min religion-uppgift också. Vi ska jämför hinduism och buddism, deras likheter samt olikheter. Kult kult. Men det får väl gå an liksom. Inte så mycket jag kan göra åt saken. Men jag ska inte klaga. Detta är liksom såååååå mycket bättre än att skriva labbrapporter inom kemi och stora uppsatser i teknik?! Skönt att det är över, och att jag kan lämna de delarna med stolta steg. Känns bra. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Så känns det. Petter förstår vad jag menar.
 Idag är det träning som gäller!! Yeeeeeeeah. Dock utan tränare..? Men vi är stora tjejer, så vi klarar oss! Lagspel blir det, inte svårt?


 I morse tittade jag på julkalendern. Goa grejer det där alltså. Gött. Och jag öppnade mitt paket för dagen också, marabou daim................. eh mums. Sitter och smaskar nu, är så galet svinkär i choklad. Rågott.

 En sak jag skulle vilja klaga på är maten i detta hus just nu. Eller råvarorna. Jag är sugen på banan, nada banan hemma. Är sugen på mandarin, nejnej. Lite mjölk och pepparkakor, nej - för varför skulle ett hushåll ha mjölk liksom? Är sugen på lite bröd, nej men det behövs ju verkligen inte för att mätta Jennypennys mage. Är sugen på yoghurt, kanske till och med smoothie, nehe du, inte finns det i kylskåpet hos casa de Jenny. Med andra ord: Måste handla lite. Ska fråga mamso om hon vill åka förbi affären innan jag tränar. Vill ju hjälp' till lizzåm?


gölli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!