måndag 5 december 2011

K to the bry.

Det ser ju liksom inte ut såhär, så vi ska inte ropa hej än.

Hela facebook är bombarderat. Det är verkligen snö-statusar överallt! Varenda liten status är snö-relaterat. "DET SNÖAR!!!". Vi har fattat liksom.. Vill facebooka, inte snöbooka. Hoho finurlig jag är.

 Det gick galant! Kanongalant, kalasgalant på lucia-grejen. Vi lussade på ett äldrehem och de satt och sa hur fint det var, och efteråt kom de fram till oss och kramade oss, haha så söta! Lite kosing och fika på det, och detta blev till en bra måndagskväll! De är så mysiga, luciatjejerna <3
 Ska dra mig till sängen nu. Åh sängen, och oj mitt rum. Lyckas aldrig hålla ordning. Efter en,  max två dagar blir det liksom JÄTTEstökigt? Det är bara för att jag har soffa och har därför en utmärkt plats att lägga halva garderoben på. Sen hinner jag typ aldrig städa heller, plugg och grejer. Och Grey's Anatomy.. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!