lördag 31 december 2011

Tjugohundratolv.

Jaha, nytt år och nya förväntningar och problem. Äh, det här blir bra ska ni se. 2012. Det blir nog ett bra år. Synd bara att jag inte firar in det nya året på ett roligare sätt. Är faktiskt bara hemma nu. Lite tråkigt. Ska nog leta reda på några kompisar framåt kvällen. Eller den senare kvällen i alla fall. Vill ju inte missa oxfilén jag ska få snart!! Kött är ju himmelskt alltså. Speciellt när pappa tillagar det, vår lilla kock.

 Okej, nog om själva nyår. Hur har 2011 varit då? Skapligt. Har fått nya fina vänner som jag håller kärt. Blivit snäppet bättre i skolan och jag tycker på något sätt att jag har blivit starkare i mig själv. Och det är mycket bra tycker jag. Man kan väl säga att jag har blivit lite mognare också och det är bra det med. Fast jag är långt ifrån vuxen-mogen, man måste få vara lite barnslig ibland faktiskt. Hade väl inga nyårslöften förra året. Eller jo, ett - jag skulle klara av godisförbudet som upphörde den 14 april. Och det gjorde jag ju med galans! Två år utan godis gick ju kanonfint.
 Har jag några löften i år? Nej, inga speciella egentligen. Träna och äta rätt, ta för mig mer och bara fortsätta vara allmänt cool. Haha nej men jag ska nog överleva 2012 precis lika bra, om inte bättre, som jag överlevde 2011.


 Baaaaaaaom. Pang pang. Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!