söndag 1 januari 2012

Spin around and around.

Jaha. Då var det ett nytt år. Den första januari tjugohundratolv. Det låter bra. Tjugohundratolv. Ett år att minnas liksom. Det har gått en timme av det här nya året, och trots att jag kanske inte har jättekul just nu så känner jag i hela kroppen att fan, det här året kommer bli bra. Jag ska för första gången resa till USA och därmed lämna Europa, vilket jag aldrig gjort förut. Jag ska också få krama min underbart obeskrivligt fina storasyster när jag landar i San Fransisco. Jag och mamma ska rida ut på hästar (?), ytterst oklart. Jag ska gå ut grundskolan. Jag ska ha en oerhört bra sommar. Kanske till och med skaffa mig ett sommarjobb? Jag ska börja på gymnasiet. Jag har tänkt på det ett tag och jag känner det nu. Det här året kommer nog slå 2011 med hästlängder.
Tummen upp för 2012 helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!