söndag 1 januari 2012

Zslapppppp.

Mamma och jag har precis tittat på Marley and me. Typ världens mysigaste film. Åh, i love it! Den här dagen har varit en riktig slappardag. Jag vaknade vid ett, gjorde i ordning frukost, pratade med Maria i telefon och satte mig framför tv:n med mamso. Och nu sitter jag här. Skönt. Slappardagar är mycket skönt faktiskt.
 Det är den första januari idag dårå (som om ni inte redan visste det liksom) och jag börjar skolan om åtta dagar, eftersom den här dagen i princip är förbi. Den nionde drar allt igång igen. Ska nog gå bra. Jag kan ju se fram emot sportlovet som är vecka 9! Haha men mest av allt. Påsklovet. Då befinner jag mig i San Fransisco!!!!!!!!! Aaaah.

 Just nu sitter jag och funderar på om min faster vill ha en aggressiv tonåring i huset några dagar. Hihi nejdå. Jag är snäll jag. Men jag tror jag ska ringa henne och fråga om det passar med lite besök! Börjar bli lite rastlös faktiskt. Klart det är mysigt med slapp och kompishäng, men nu har jag gjort det i två veckor och känner för lite förändring. Nej, nu ska jag lyfta telefonen och slå henne en signal!

Ser ni förresten att jag har målat naglarna? Gjorde det igår, tänkte vara lite fin sådär på nyårsafton. Har inte målat naglarna på evigheter, känner mig lite extra fin må jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!