torsdag 29 december 2011

Trolololololo

Snart bär det av mot pizzerian Lilla Valentina! Där ska ett helt gäng med fina människor träffas och käkakäkakäka PIZZAAAAAAA. Gott! (Det här med att vara nyttig, det biter inte på mig så himla mycket). Efter pizza-ätandet går vi hem till Adam och har spelkväll! Typ monopol, pictionary och sånt där. Adam vill köra James Bond på xbox, men jag känner att njaaa not my kind of thing.

 Haha idag. Herregud. Idag har varit ingenting. Varken jag eller mina föräldrar har gjort ett skit. Jag har i princip suttit vid datorn hela dagen, och mina föräldrar framför tv:n. Men sånna dagar får man ha ibland tycker jag! Skulle ju egentligen gymmat med Willy, Jonte och några till men jag orkade verkligen inte. Har inte haft någon ork alls idag. Men nu har jag fått lite energi och är taggad på pizza! Längesen jag åt pizza. Blir nog mycket gott. Undra om man ska ta nån jättekonstig med massor av grejer på, eller om jag bara ska ta en vanlig vesuvio? Vilka problem jag har. Nej, nu ska jag göra mig i ordning, för att om en kvart kommer Linnea och då drar vi!

himla snygga är vi också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!