torsdag 1 december 2011

Waka waka.

Om sisådär fyrtio minuter ska jag och mor min åka till Tibble gymnasium och kolla läget. Tibble är det gymnasiet jag har varit mest intresserad av så det ska bli roligt och titta på vad de har att erbjuda. De har ju mycket ekonomi-grejer, fördjupningar osv, så nu ska läget kollas ordentligt!

 Måste slänga i mig någon mat också. Mat är ju gott det. Lussebullar också. Mat och lussebulle? Ja det låter nog bra. Idag är det sångträning inför lucia också, och idag tror jag vi får veta vem som blev lucia! Självklart är det ju kul om jag blir lucia, men jag kommer faktiskt bli precis lika nöjd om jag blir tärna. Det är bara mysigt att glädja andra människor måste jag säga. Faktiskt.  
Så jävulustiskt snygg dans där i mitten. Bada-bababaaaa I'm lovin' it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!