torsdag 1 december 2011

Tjuvarnas jul.

Årets julkalender tror jag kommer bli en sån där man köper på dvd. Den är en sån där spännande och mysig julkalender! På tiden tycker jag minsann. Om den kommer vara i samma klass som Mysteriet på Greveholm, Pelle Svanslös, Sunes Jul eller Dieselråttor och Sjömansmöss kan jag inte säga, tror det blir svårt att komma upp i den nivån. Men jag tror faktiskt den här kommer vara bäst av de julkalendrar som gått på tv de senaste åren. Tjuvarnas jul. Jo men den låter spännande. Första avsnittet var bra också! Och det var ju så fint när lilltjejen sträckte fram armarna mot Kurre. Och jag dör lite grann när jag ser lilltjejen. Hon är så söt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
 Idag var en bra morgon. Ett 1a december paket med Juleskum (haha mamso <3) och julkalender! Nu har jag en anledning att hoppa upp ur sängen varje morgon. Så mysigt!


1 kommentar:

Kommentera här!