tisdag 3 januari 2012

Bang bang bang.

Jaha då var ännu en dag med faster avklarad! Idag blev det lite mer shopping (igår köptes en jacka, och idag blev det lite "gokaffe" och ett träningslinne) och en lång promenad med lek i skogen. Mysigt! Vi har också kollat på Dr. Dolittle, både ettan och tvåan och jag har till och med börjat läsa en ny bok! Snabba Cash, kanske hört talas som den? Det tror jag nog. Den verkar mycket bra minsann! Ska nog läsa lite mer ikväll.
 Har jag mysit med Aggson då? Haha om jag har. Oj vad vi har myst. Myst och ÄTIT är vad jag har gjort. Herregud vad vi har ätit. Och det är inte direkt bra. Choklad, polkagrisar, tomteskum.. Och ikväll planeras en glassbomb (vet inte riktigt hur jag känner över detta) och imorgon blir det mat från Max samt någon efterrätt-kvällsmat-grej med namn Ris á la Malta. Eller jag vet inte om det stavas så, men det är så Anette kallar det i alla fall! Just nu vill min mage ha typ sallad och nyttigheter! Det är faktiskt mycket gott.
 På torsdag morgon kommer mamso och hämtar mig i alla fall! Sen blir det gym instruktör tjottafjong. Blir bra det.

 Vill också avlsuta detta inlägg med att säga att min fina lagkompis har varit med om en bilolycka och blev ordentligt skadad. Tänker på dig Tua! Och ge inte upp, kämpa på och bli bättre! Kramar till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!