onsdag 4 januari 2012

Klockan är tjugotre och femtiofyra, detta är ekot.

(hoho det är ju faktiskt inte ekot dårå. could be. but it's not.)

Det blev onsdag kväll i stället. Mamman min fick komma och hämta mig idag istället, eller ja - i kväll. Kom hem runt sju, åt mat. Det var faktiskt avskedsmiddag för Majsan. Snart är allt back to normal. Inga systrar att leka med. Kan ju säga till er att det är inte världens roligaste. Att inte ha någon här hemma förutom mamsen och pappsen. Men jag har vant mig måste jag säga.

 Just nu ligger jag i sängen och chattar med Linneafisen. Ska haffa henne som lekdejt till imorgon tror jag. Får se om jag lyckas. I morgon ska jag bege mig till gymmet också, som sagt. Har inte så väldigt mycket att skriva faktiskt. Är rätt trött. Eller mycket trött. Några dagar med Anette och långpromenader och så kallad "naturlig träning" (då colapacken får agera vikter när man går hem från affären) tar faktiskt musten ur en. Eller mig i alla fall. Men sorry Anette, gym känns bättre. Träning på riktigt liksom! Hoho, nästa gång jag kommer till henne kommer jag nog få gå i trappan med cola-vikterna ordentligt, hoppa upp och ner för stenar och få "naturlig träning är bäst!" inbankat i skallen. Men jag klagar inte. Det är så mysigt att vara med faster!

(avslutar med en parentes också, har fixat med datorer och grejer så jag har inga bilder på denna dator. oerhört ledsen men det får bli ännu ett bildlöst inlägg helt enkelt!)

2 kommentarer:

  1. Tokfia, visst sjutton kan man "gymma", MEN med "NT" får du även frisk luft o naturupplevelser i ett o samma paket liksom. Istället för att ta bilen till gymmet(med torr aircondition-luft, både i bilen o på gymmet), bilen hem, o se på naturprogram på tv eller datorn....liksom.....HAJJARUUU!!!??

    SvaraRadera

Kommentera här!