torsdag 5 januari 2012

Det blir bra det här.

Jag kom precis hem från gymmet. Väntar på att duschen ska bli ledig. Idag blev det svettigt må jag säga. Bra det! (Anette, jag blev aningen (typ superdupermycket) svettigare på gymmet än vad jag blev i skogen faktiskt). Dagen till ära har inga fasta planer direkt. Dock har jag kvällsplaner. Linnea kommer över och leker med mig. Funderar på om jag ska åka ner och köpa sushi och hyra en film? Sushin är relativt stensäker i alla fall. Har inte ätit det på jättelänge! Får se vad Linnea känner för. Bara det inte blir pizza. Är trött på flottigheter. Jag fick nog av det igår. ENORMT mycket mat från Max blev lunch-middag. Mozarella-sticks, chili cheese tops, lökringar plus en nio bitars chicken nuggets meny med läsk till det. Så ja, min onyttighetsmage är ganska nöjd. Men gott var det!

 Åh, nu blev duschen ledig! See you later alligator.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!