torsdag 5 januari 2012

Flying high.

Duschad och klar. Och färdigäten. Dock ingen superbra lunch. En potatis, två skivor parmaskinka, fem körsbärstomater och en mandarin. Haha älskar när man är sist på att välja bland resterna som ska ätas. Men det åkte ner i lill magen kanonfint. Och snart blir det gofika. Fast mamma måste åka och köpa kaffe och lite andra saker. Men snart så!

 Jag kan ju också berätta att jag har blivit kär i Sarah Jaffe's Clemetine låt. Mycket bra är den. Finns många bra låtar. Synd bara att jag inte har fixat mitt iTunes bibliotek på my new computtah än. Aja, youtube och spotify spellistor får duga just nu. Klagar inte.
 Jag planerade dagen i duschen och den ser ut såhär:

  • Dricka gokaffe (smörkolakaffe i mitt hjärta) och äta saffranskaka (också i mitt hjärta)
  • Fixa in lite bilder i iPhoto samt musik till iTunes
  • Fixa datorn helt enkelt, så att den blir lite mer Jenny. 
  • Facebooka.
  • Kontakta min darling Linnea
  • Cykla (eventuellt gå, naturlig träning vettni!) ner till centrum och köpa sushiiiiiii
  • Knarka lite mer musik
  • Dricka lite mer kaffe
  • Krama Linneafisen och bara mysa hela kvällen! Något bra på tv i kväll kanske? Nja.. En torsdag? Tveksamt. 
Kom nyss på att jag inte har köpt Coldplays skiva än!!!!!!!! Skärpning Jenny.

äsch, är glad ändå jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!