torsdag 5 januari 2012

You and I collide.

Har sett att det har börjat hoppa in ännu fler läsare, från allt från Ryssland till Thailand till Holland. Kul! Undrar bara hur de tolkar mina ord jag hittar på.. Hehe. Menmen, i helhet får vi väl hoppas på att mina inlägg är förståeliga!

 Sitter och funderar på mina nyårslöften.. Photoshop, gitarr och allt det där.. Hehe, lite mycket kanske. Men bara jag gör mitt bästa så ska det nog bli bra.
 JAG TYCKER FÖRÖVRIGT ATT MAMMA KAN KOMMA HEM MED KAFFET NU. OCH BARISTAMJÖLKEN. SKUMMAD MJÖLK ÄR JU SÅ OTROLIGT SVINGOTT. Mumma.
 En till liten förövrigt då. Idag åker Mariamajsan hem. Min fina systeryster storasyster. Eller jag kanske redan har sagt att hon ska åka hem? Aja. Det ska hon i alla fall och det kommer återigen bli tråkigt här hemma. Det har varit en bra jul i alla fall och det har varit så mysigt att få storasyster kramar på morgonen. Hon är så bra min syster! Och tänk vilken kram det blir när vi åker och hälsar på Anna. Då blir det nog både tårar och massa lyckokramar. Ååååh. Vill dit nu nu nu nu. 

Du får pussar fyrdubbelt upp Anna! Saknar dig jättemycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!