torsdag 5 januari 2012

Every smile you fake.

Det blev ändrade planer. Ingen sushi och ingen Linnea. I kväll är det middag hos familjen Lindblom som gäller tydligen. Men det är bra det med! Ska bli kul att få träffa fina Frida och Emma. Och Gittan och Morgan och Smulan såklart! Undra vad det bjuds på. Något gott hoppas jag på. Vet inte vad det är med mig, men jag har typ ingen aptit längre. Det spelar ingen roll om jag äter eller inte. Är liksom inte hungrig?! Ytterst konstigt. Speciellt för att vara jag. Jag äter ju vanligtvis som en häst. Mer än herren i huset liksom. Hmmm.. Aja, hoppas aptiten kommer tillbaka!

 Nu är det ensamt i huset. Eller storasyster-ensamt i alla fall. Mamma skjutsade henne till flygplatsen för fyrtio minuter sen. Så är det.
 Just nu skypar jag och pappso med Anna! Fina kära Anna. Och jag gör mig i ordning inför kvällen. Kvällen till ära blir det min jeansväst instoppad i ett par svarta byxor och en grå snygg cardigan med lappar på armbågarna. Och Annas klocka plus en ring och två sånna här utländska armband. Som är flätade, har pärlor och sånt där. Comprende? Aja, nu ska jag bli lite socialare och fortsätta göra mig i ordning!

känner mig himmelens snygg i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!