fredag 6 januari 2012

A brown eyed girl, tjalalalalalalalalalalalaaaa.

Herrejösses. Elva inlägg på en dag? Haha mycket olikt mig. Oh well. Är hemkommen nu. Vi åkte taxi hem med världens gulligaste chaufför. Haha är helt kär. Han var från Libanon och hade kommit till Sverige när han var tolv. Han var gift och hans fru lagade jättegod mat! Libanon är det vackraste landet i världen enligt honom men han har inte varit där sen -74 för att hans fru inte vågar åka dit. Den största delen av hans släkt bor i Sverige men hans frus släkt bor i Libanon. Tänk vad mycket man kan lära sig på en kort bilresa! Han erbjöd också sitt nummer och ville att vi skulle komma hem till honom och äta middag med han och hans fru, för hans fru lagar tydligen underbar libanesisk mat. Jag tror jag smälter. Tänk vad fina människor det finns i världen. Han sa att han såg på oss att vi var världens finaste människor och att han gärna äter middag med oss och att vi är välkomna hem till honom. Haha underbart.

 Klockan är tio i två och klockan två börjar hockeyn. Dock vet jag inte om jag ska titta. Måste ju sova ut någon gång liksom. I morgon ska jag ta 12.41 tåget med Ammy, så jag får nog ställa klockan då också!

natti natti nattinuffsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!