fredag 6 januari 2012

Rock on.

Ställde klockan på tio. Klockan är halv elva just nu och jag har fortfarande inte hoppat upp än. Det är det varma täcket som är för gosigt helt enkelt. Men jag ska upp snart och äta frullebulle. Vet inte vad dock. Jag vet att jag åt upp brödet igår, osten är enormt svår att skära från för den är typ en millimeter tjock. Hmm.. Steka ägg? Göra te? Eller kaffe? Vilka oerhört stora problem en annan har.

 Såg ni hockeyn? Inte jag. Räckte gott och väl med att kolla på facebook dagen efter. När stora grejer händer så är det verkligen det enda som står på startsidan. Bara en massa "JAAAAAAAA!" och lyckostatusar. Är trött på dessa statusar nu. Men jag vill inte heller skriva en "Näh är det sant, vann Sverige?" för att då gör jag som den andra delen av facebook. Vilken dilemma.
 Nej men nu måste jag dra mig upp! Vill inte stress; äta, sminka, bajsa, fixa håret, välja kläder.. Nej, stress är inte bra. Med detta sagt så stiger jag upp ur min säng och börjar min dag!
säger som rubriken. rock ooooooooooooooon med min rockiga *fina* fripp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!